منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

منابع صهیونیستی اذعان کردند: شلیک ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، پس از گذشت ۹ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از شلیک هزاران موشک از سمت نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی طی جنگ خبر می‌دهند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بر اساس آخرین داده‌ها، از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی یکی از اهداف خود از جنگ علیه نوار غزه را کاهش توان نظامی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه به ویژه جنبش حماس اعلام کرده است، اما پس از ۹ ماه جنگ موفق نشده مانع از شلیک موشک از سمت نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شود.

بر همین اساس با وجود گذشت ۹ ماه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه روزانه شاهد شلیک چندین موشک از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی و ورود تلفات به صهیونیست‌ها هستیم.

علاوه بر این حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف نوار غزه نیز ادامه دارد؛ موضوعی که حاکی از شکست رژیم صهیونیستی در از بین‌بردن قدرت موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.